Rozvoj a Vzdelávanie
V oblasti rozvoja a vzdelávania prinášame do firiem individuálny, poradenský prístup pri projektovaní vzdelávacích a rozvojových aktivít a entuziazmus pri realizácii navrhnutého rozvojového programu. Obsah projektov pripravovaných pre každého nášho klienta prispôsobujeme požiadavkám zo strany danej spoločnosti. Sú realizované prostredníctvom rôznych metód a foriem, s cieľom čo najvyššej efektivity v dosahovaní určených cieľov.
Aj keď školenia a rozvojové programy realizujeme pre firmy a na mieru, pre jednotlivcov máme pripravené aj otvorené školenia:
V prípade, že máte záujem vytvoriť rozvojový, vzdelávací program presne podľa Vašich požiadaviek, kontaktujte nás tu.
Nižšie uvádzame prehľad nami realizovaných rozvojových programov, školení a tréningov usporiadaných do jednotlivých kategórií.
Rozvojové programy pre vedúcich zamestnancov sú určené pre všetky úrovne manažmentu vo všetkých typoch spoločností. Zameriavajú sa na komplexný rozvoj manažéra a na jeho vedomosti a zručnosti.
- Asertívne správanie v manažérskych rozhodnutiach
- HR trendy pre manažérov
- Budovanie a stabilizácia tímu
- Motivácia zamestnancov
- Strategické riadenie firmy
- Empowering
- Efektívna prezentácia TOP manažéra
- Manažérske štýly
- Krízový manažment v riadení firmy
- HR trendy pre TOP manažérov
- Komunikačné zručnosti manažérov
- Efektívne vedenie porád
- Koučing & mentoring
- Kritika a pochvala – efektívne nástroje riadenia
- Manažérske zručnosti pre začínajúcich manažérov
- Leadership I., II.
- Strategické riadenie firmy
- Monitoring implementovaných systémov riadenia SWOT pre oblasť riadenia
- Target management system
Tento balík rozvojových programov je zameraný na spôsoby vyhľadávania a oslovenia nových klientov, typológiu obchodných partnerov, prezentačné a predajné zručnosti obchodníkov a predajcov, argumentačné zručnosti, zvládanie námietok, tvorbu obchodnej databázy, telefonickú a e-mailovú komunikáciu, vedenie obchodného prípadu, budovanie vzťahov a ostatné činnosti obchodníka a predajcu.
- Efektívna obchodná prezentácia
- Zvládanie náročných situácií na rokovaniach
- Tipy a triky dobrého obchodníka
- Pokročilé predajné zručnosti (cross selling-up selling)
- Zvládanie obchodných námietok
- Účinné predajné techniky
- Pro-zákaznická komunikácia
- Ako nájsť a osloviť klienta
- Školenie predajcov v kamennej predajni
- Key account manager- vzťahový management
- Ako, kde, kedy hľadať a získavať nových klientov?
- Komplexné obchodné zručnosti v praxi
- Prezentačné zručnosti pre obchodníka
Komunikačné tréningy sú zamerané na praktické trénovanie konkrétnych komunikačných situácií z praxe účastníkov. Účastníci trénujú asertívne reakcie na rôznych typoch komunikačných partnerov a situácií. Ďalej sa učia viesť efektívny telefonický rozhovor s cieľom zanechať dobrý dojem na strane klienta, napísať reprezentatívny e-mail po obsahovej a štylistickej stránke a zvládať náročné komunikačné situácie.
- Argumentačné zručnosti
- Efektívna prezentácia (videotréning)
- Neštandardné komunikačné techniky
- Predchádzanie konfliktom/ riešenie konfliktov
- Asertívna komunikácia voči rôznym typom komunikačných partnerov
- Asertivita v praxi
- Profesionálna telefonická komunikácia
- Profesionálna e-mailová komunikácia
- Biznis etiketa
- Zvládanie náročných komunikačných situácií
- Prezentačné zručnosti I., II.
- Efektívna komunikácia pre zákaznícke centrum
- Efektívna komunikácia pre Help Desk
- Efektívna komunikácia pre recepčné
- Prozákaznícka orientácia
Tieto rozvojové programy sú zamerané na efektívnu tímovú prácu, správnu prácu s časom a bezproblémovú tímovú komunikáciu. Ich cieľom je komplexný rozvoj účastníka alebo tímu vo vybranej téme. Prebiehajú formou rozboru konkrétnych problémov a následným stanovením riešení.
- Tipy a triky time managementu
- Efektívna tímová komunikácia a spolupráca
- Stress management
- Tréning školiteľov
- Neverbálna komunikácia
- Organizačné zručnosti
- Tvorba myšlienkových a procesných máp
- Efektívna spolupráca s interným zákazníkom I., II.
- Tímový duch – nástroj na zvýšenie efektivity
HR tréningové programy sú určené pre všetkých zamestnancov pracujúcich v oblasti ľudských zdrojov alebo zamestnancov, ktorých istá časť pracovnej agendy tvorí HR oblasť. Venujú sa technikám vzbudenia záujmu u kandidáta, vedenia efektívneho výberového procesu, filtrácie kandidátov a technikám rozpoznania osobnosti uchádzača o prácu. Sú súčasťou aj témy personálneho marketingu a rozvoja a vzdelávania zamestnancov.
- Výberový proces od A do Z
- Adaptácia a plánovanie kariéry zamestnancov
- Rozvoj a vzdelávanie zamestnancov I., II.
- Motivácia hodnotenie a odmeňovanie
- Exit interview
- Manažment ľudských zdrojov
- HR marketing
- Talent manažment
- Kvalifikovaný recruiter
- Personálny marketing
Tieto rozvojové programy sú zamerané na výrobné firmy so všetkými špecifikami, ktoré prináša rozvoj zamestnancov vo výrobnej firme. Ide konkrétne o rozvoj riadiacich a vodcovských kompetencií majstrov, tím lídrov a manažérov, efektívnu komunikáciu s podriadenými a nadriadenými, manažérske činnosti vo výrobe zamerané na stabilizáciu tímu/poskytovanie spätnej väzby a konštruktívnej kritiky, plánovanie, kontrolu, delegovanie, motiváciu, adaptáciu a všetky ostatné manažérske činnosti, ktoré musí dobrý manažér, tímlíder a majster ovládať.
- Rozvoj vodcovských a riadiacich kompetencií majstrov a predákov I., II., III.
- Školenie majstrov a tím lídrov vo výrobe
- Strategické riadenie výrobnej spoločnosti
- Systémy efektívneho motivovania zamestnancov vo výrobe
- HR manažment pre výrobné spoločnosti
- Challenge manažment
- Change manažment
- Efektívna reorganizácia výrobnej spoločnosti
- Efektívna komunikáca vo výrobe
- Školenia z oblasti nákupu
- Školenia z oblasti logistiky
V rámci tohto balíka účastníci nadobúdajú poznatky o zvládaní komunikačných bariér pri kontakte s rôznymi kultúrne odlišnými komunikačnými partnermi, rozvíjajú chápanie súvislostí medzi vybranými paragrafmi Zákonníka práce a aplikačnou praxou, získavajú prehľad o ekonomických aktivitách, s ktorými v rámci svojho pôsobenia prichádzajú do styku.
- Ekonomika pre manažérov
- Psychologický koučing
- Kultúrne rozdiely v biznise
- Profesionálna asistentka
- Zákonník práce
- Media relations
- Mediálny a komunikačný tréning
- Vzťahy s verejnosťou
- Krízová komunikácia
- Digitálne PR
- Vytvorenie komunikačnej stratégie
Z dôvodu prekročenia komfortnej zóny účastníkov sa teambuilding zväčša organizuje mimo pracoviska. V rámci teambuildingu sú striedané aktivity tak, aby sa dosahovali vopred zadané ciele: Analýza a zlepšenie procesov, stanovenie cieľov a plánovanie, posilňovanie tímového ducha a kooperácie v tíme, spoznávanie sa navzájom v rámci tímu a upevnenie neformálnych väzieb. Celý priebeh teambuildingovej aktivity organizujú zábavným prístupom naši interní inštruktori, ktorí dohliadajú na to, aby sa každý člen podujatia bavil.